Vad i hela friden är detta??

P

prallan

Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Skärmavbild 2018-11-16 kl. 22.05.31.webp

Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Visa bifogad fil 21611
Jag tror att det är ett barn eller liten vuxen som testar dem.Jag har vida vader och har inte kommit i ridstövlar på 12 år utan enbart haft ridskor och om jag haft turen att hitta shortchaps modell noshörningsben... Tittar du på byxans ben o jämför med fotstorlek, ser det väldigt oproportionerligt ut... så det skulle kunna vara ett par vanliga ridstövlar storl 42-43 åt mig.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur