S

simora88

dom svenska grand national vinnarna under 1970 talet?
vart kan man forska vidare på dem?

okej...

vilket år va Golden Days med? (vet ej om han heter så för han kallades typ "goldi" :crazy:

Snälla skriv ut det på denna sidan sedan, jag är också jättenyfiken på att veta. Känner en häst som tydligen ska ha vunnit 2 år men jag vet inte till om det är sanning eller bara prat.

/Shayd

Har du tänkt på att vi har nästan samma användar namn. Det är bara D & Y som är omkastat. För att gå ifrån ämnet lite sådar.

Svenskt Grand National reds första gången 1971, här är resultaten

1971-Officer Kelly
1972-Hilbirio
1973-Hilbirio
1974-Rodan
1975-Rodan
1976-Czahar
1977-Cartwright
1978-Star Cross
1979-Plener
1980-Marsz Marz
1981-Dostojnik

Vill du veta fler får du höra av dig, så kanske jag kan få fram dom.

Har också sett det men jag är inte lika aktiv som du=)

Sedan var det visst så att jag (eller den som berättade det för mig) blandat ihop Grand National och Badminton hur man nu kan blanda ihop olika sporter *harkel* så det var som sagt Badminton jag menat=)

Tack i alla fall!

//Shayd

Liknande trådar

Kultur Någonting som mitt minne säger inkluderar en Peugeot och ett lik i dess bagage, svenska. Kan inte garantera att mitt minne stämmer...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Sryoqwe
·
Hemmet Jag har snöat in på nostalgi hästböcker från 80 talet. Letar efter en speciell, men kan inte komma på vad den heter. Jag tror det är...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: FiaM
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: Pilot
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama