Vad heter filmen?

Problematisk

Trådstartare
Jag letar efter en film jag såg för ett tag sedan. Den handlar om en tjej och en kille (duh) som träffas någonstans utomhus och börjar bli kära i varandra. Jag kommer inte ihåg nästan någonting från filmen mer än någon scen då de vaknar i ett stökigt sovrum, den scenen utomhus då de träffas (jag tror filmen utspelas i sthlm), jag tror tjejen delar lägenhet med en kompis och tjejen i huvudrollen är transgender.

Någon som kan hjälpa mig utifrån den här grymt luddiga beskrivningen?:nailbiting:

Jag letar efter en film jag såg för ett tag sedan. Den handlar om en tjej och en kille (duh) som träffas någonstans utomhus och börjar bli kära i varandra. Jag kommer inte ihåg nästan någonting från filmen mer än någon scen då de vaknar i ett stökigt sovrum, den scenen utomhus då de träffas (jag tror filmen utspelas i sthlm), jag tror tjejen delar lägenhet med en kompis och tjejen i huvudrollen är transgender.

Någon som kan hjälpa mig utifrån den här grymt luddiga beskrivningen?:nailbiting:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nånting_måste_gå_sönder
?

Liknande trådar

Äldre En amerikansk ungdomsfilm där tre vänner ska köra genom USA för att den ena killen ska träffa en tjej. På vägen hamnar dom i ett amish...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: kossankaj
·
Äldre Hej, är det någon som känner igen en film som handlar om en tjejs liv. Hon blir kär i en kille när hon var liten och kille tycker att...
Svar
3
· Visningar
765
Äldre Det är kris på mitt jobb i dag! Vi är några som går och funderar på en film vi är överens om att ha sett, men som vi omöjligt kan komma...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: yllva
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 283
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar