Vad heter din bil?

Min bil heter Stig. :D Vi har fem bilar i familjen, varav två dessutom är Saabar (med samma färg dessutom), så det var smidigare att ha ett namn på den. :angel:

Annars har jag inte gett några namn till "döda ting" på det sättet, mer än när vi var små och låtsades att cyklarna var hästar. Min hette Nova, för det stod det på ramen.

Min bil heter Stig. :D Vi har fem bilar i familjen, varav två dessutom är Saabar (med samma färg dessutom), så det var smidigare att ha ett namn på den. :angel:

Annars har jag inte gett några namn till "döda ting" på det sättet, mer än när vi var små och låtsades att cyklarna var hästar. Min hette Nova, för det stod det på ramen.
Just det!
Det gjorde vi med- lekte att cykeln var häst, men jag döpte efter favorithästarna

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
367
Senast: __sofia__
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31