V

Vaccan

h\nt_
Titta vad som h'nder n'r jag f;rs;ker skriva ut [, ' och ; *de tre sista bokst'verna i tangentbordet*

abcdefghijklmnopqrstuvxyz[';

Jag fattar ingenting :eek:
 
Sv: Vad har

Är lite osäker på det, men det kan inte vara så att du lyckats ändra inställningar, så du ställt in att du har engelskt/amerikanskt tangetbord
 
Sv: Vad har

Vad som än hände så har det gått över .. men näe, jag fattade ingenting, jag lämnade datorn i två minuter för att göra lite the och när jag kom tillbaka och skulle svara på ett inlägg så vart det sådär.. och jag har inte vad jag vet ändrat någonting, skulle till inte bli gora istället för göra och apple istället för äpple.. inte de konstiga tecken de vart nu :confused:

Fattar nada.. ett blixtvirus kanske? (scannar av med ad-aware).
 
Sv: Vad har

Så har det blivit för mig också, du hade nog kommit åt några speciella tagenter eller nåt. Försvinner efter en stund eller så efter att du startat om datorn.
 
Sv: Vad har

Testa att trycka alt+shift (samtidigt). Du kan ha fått till ett engelskt tangentbord.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 555
Senast: vtok
·
Relationer Detta har jag funderat mycket på det senaste. Har själv en pojkvän sen 4år tillbaka, vi har våra duster emellanåt, men inte mer än så...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 480
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp