Vad har "stjärnorna" för märken??

A

Angela

Vad har \"stjärnorna\" för märken??

Lite nyfiken om någon vet vad de har för märken på sin utrustning?Vet ju att det är mkt dyra ,men skulle vara roligt att få veta vad det är för olika märken osv..
Mvh :confused:

Re: Vad har \"stjärnorna\" för märken??

Dýon, Herve Godidnon, equiline... kommer inte på några fler för stunden... :)

Peter Eriksson har väl Zaldi, enligt zaldis reklam på hästtidningar. Jag tycker dom sadlarna är så fina!!

dom faller inte mig i smaken.. tycker inte dom är spec. sköna att rida i... finns ju iofs olika modeller...

all annan zaldi utrustning - (tränsen) är jättesnygga... hade bara velat ha mässingspännen på dom... :)

Det beror pa vad man menar med stjarnor! Jag har sjalv varit i Falsterbo denna vecka och kan lugnt konstatera att dessa varldstjarnor anvander alla olika sorters marken pa sin utrustning. Verkar mer som om det ar svenskar som inte kan anvanda nagot annat marke an vad som for dagen ar mode...

Dyon, HG, Equiline, Eskadron, Butet, Amerigo, Passier, Pessoa, Veredus, Prestige, Devocoux..... Allt som är dyrt!

Har hört att P.E. inte alls rider i Zaldi, han har Butet..... Även om han gör reklam för Z...

Har hört att P.E. inte alls rider i Zaldi, han har Butet..... Även om han gör reklam för Z...
Det är rätt ofta så faktiskt att elit ryttarna inte rider/använder sina egna reklam märken.

Ja, ganska dåligt. Man borde inte reklamera för en produkt man själv inte tycker är tillräckligt bra. :smirk:

Fel, Peter E använder inte Zaldi eller jo, ett o annat träns av märket Zaldi, men inte sadlarna, där är det mestadels Butet.

:)

Okej,ja jag trodde det var mkt jaguar på sadlarna och appaloosa,wellington osv..?
:D

Ja, ganska dåligt. Man borde inte reklamera för en produkt man själv inte tycker är tillräckligt bra. :smirk:

Sen KAN det ju även vara så att dom inte har en häst där just det sadelmärket har en sadel som passar hästen... :smirk:

Det verkar som om det är mest hoppryttarna som är omnämnda här ovan. Vet någon vad dressyrstjärnorna har för märken?

På ett dressyrstall jag brukar hjälpa till på rider 95% typ med childeric :)

Precis vad jag tänkte på.

Ja jag undrar oxå vad dressyr ryttarna har för märken på sin utrustning..Nån som vet? :banana:

Hoppryttarna har nog mestadels Butet på sadlarna, i övrigt ser man rätt ofta Equiline-shabrak o flugluvor, eskadron/veredus-skydd, Horseware-täcken osv.
träns o läderskydd är lite svårare att se på håll vad det är för märken.

Haha Peter rider/tävlar knappast i Zaldi-sadlar!! Det ska nog va lite mer kvalite på grejerna, säger vi Butet är vi nog rätt nära istället!
Visst är det förvillande när de gör reklam för ngt, men sen inte använder det nämnbart själv, men så funkar det nog (tyvärr).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: morgaine
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
186
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka