Vad har ni

peace

Trådstartare
för liggunderlag i era bilburar nu på sommaren när det är varmt?
Min bara krafsar undan ALLT och ligger direkt på botten:crazy:

Sv: Vad har ni

En skumgummidyna med filtfodral från ÖB och två fleecefiltar. Han krafsar också undan och lägger sig direkt på botten (har alltid gjort så och gör så oavsett temperatur utomhus och i bilen), och får väl göra det om han tycker att det är skoj. Funderar dock på att införskaffa en kyldyna, så att det iaf. blir lite svalka, kan ju vara bra att ha när man är ute och kör, ventilationen i min bil är lite sådär.

Vad kostar en kyldyna & finns den i olika storlekar?
Hur fungerar en sådan egentligen:confused:

:bow::bow: Verkar ju suveränt bra:bump:
Föressten kul sida för övrigt oxå!!

Någon som har en kyldyna och är nöjd med sitt köp??

Fårskinn hade jag, hunden krafsade aldrig undan det, men å andra sidan körde vi alltid AC´n på full fart

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
394
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 382
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka