Vad har ni gjort idag?

Mirre

Trådstartare
Vad har ni haft för väder?

Idag har jag och Isak varit ute och gått med en kompis och hennes dotter.
Sedan gick vi till babyrytmiken, var första gången för Isak och mig:)
Vi hade väldigt trevligt och Isak verkade gilla det.

Sedan gick vi hem, Isak lekte lite, åt, badade och sedan somnade han i hoppgungan:D Vaknade knappt när jag löft ur honom om lade honom i sängen.
Jobbigt med massa nytt.
Passade på att greja lite här hemma när han sov, tvättade köksfönstren :D

Sedan vaknade han, åt lekte lite mer och nu sover han.
Ska gå och göra mat snart

Sv: Vad har ni gjort idag?

men vad fasen, nu lade jag tråden fel igen

Äsch, grundutbildning kan väl passa både unga två- och fyrbenta... =) Och är de tvåbenta så små att de använder hoppgunga, kan man väl säga att de ÄR fyrbenta när man har de rejsande på golvet, eller? :rofl:

/IH

Vi har varit på MVC och kollat lillebrorsan, då passade D på att charma barnmorskan ordentligt. Pekade ut alla kroppsdelar och visade var bebisen bor gjorde han:laugh:

Sedan har vi mest vilat och tagit det lugnt, natten till idag var han vaken mest hela tiden för han har så ont i sin mun. Han har 4 tänder på gång samtidigt, båda "huggtänderna" i överkäken är på väg ut, en tuggtand har brutit igenom precis och en till kommer nog bryta igenom inatt eller imorgon....

Jo, vi har handlat med, vi ska få hem kompisen imorgon, så vi var tvungna att fylla på på lite så vi kan bjuda dem på lunch när de kommer!

Grått, mulet och blåst :grin: Fastighetsskötaren vär här och fixade ett eluttag sedan tog vi en promenad. Avslutade promenaden med att handla ett par byxor till dottern och sedan mat. Förrutom det har vi lekt, ätit mat och därefter sanerat köket :D och sovit. När dottern sover så njuter jag av kaffe :p

Liknande trådar

Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Harrysen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte

Hästrelaterat

Omröstningar