Vad har ni för webbläsare?

C

Cronis

Hur fungerar den, här på buke?

Jag har explorer, å med den fukar det ja som en del vet, kasst ibland, å super ibland...

Läs HÄR för mer info.

Enl. moderator(er) så är det min webbläsare/dator det är fel på...

Hur är det för er?

vet inte om tråden ska ligga här el under hjälp
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag kör Firefox 1.0, och det fungerar mycket bra här... aldrig varit några problem...
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag kör Mozilla Firefox som webbläsare. Har kört Mozilla i olika versioner i flera år nu och har inte haft några direkta problem med Buke.

Skillnaden i hastighet är väl inte särskilt beroende av vilken webbläsare man använder. Den har ju bara till uppgift att representera den data som skickats vilket inte tar särskilt lång tid. Tror inte att felet sitter i webbläsaren. Ibland är servrar och uppkopplingar överbelastade och det får man leva. ;)
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Cronis skrev:
Hur fungerar den, här på buke?

Jag har explorer, å med den fukar det ja som en del vet, kasst ibland, å super ibland...

Läs HÄR för mer info.

Enl. moderator(er) så är det min webbläsare/dator det är fel på...

Hur är det för er?

vet inte om tråden ska ligga här el under hjälp

För det första så finns det redan en tråd om vilka webläsare folk här använder,

och för det andra...

...som jag skrev i förra tråden (där jag för övrigt svarade som vanlig användare, jag är moderator på Avel, Western och NH) så kan det vara hastigheten från din leverantör som gör att du får problem med IE.

Du kan väl ta och prova och se om det blir någon skillnad med Opera, Mozilla Firefox eller Netscape.

IE kör sin egen standard och det gör tyvärr att sidor som är programerade efter W3's standard inte alltid funkar i IE.

Du försöker ju inte ens själv att göra något åt att finna var felet är, du bara kräver att det ska fixas :angel:

Att du får olika respons från olika siter beror ju på att de ligger på olika servrar.

Se det som en stad med massa korsningar, blir det fullt vid en så tar vi självklart en annan väg, men det gör inte informationen på nätet. Är det stockning så får du snällt ställa dig i kö.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Att IE inte visar sidorna efter standarden har ju inget som hellst med detta att göra, men att IE är allmänt buggig är ju känt, så att testa med en annan webbläsare kan ju i alla fall vara idé...
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag använder IE och Mozilla Firefox. I båda funkar Buke lika bra.
Har aldrig haft några problem.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Har laddat ner firefox men nu fungerar det inte att navigera på vissa hemsidor. har aldrig haft några problem med explorer när det gäller det.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag har åxå firefox numera, eftersom jag, efterviss påtryckning skulle anväda det.

Men firefox fungerar urdåligt... Likaså som IE
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Har du uppdaterar explorern? Efter att ha uppdaterat ie med sp2, samt minst en gång i veckan köra adaware, funkar buke utmärkt
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Uppdaterat ja...
(har du läst min andra tråd på hjälp)
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Det beror på att många hemsidor inte följer webbstandarden utan har hemsidor som är kodade så att de bara funkar i IE. Det är inte Firefox fel tycker jag. Korrekta sidor ska fungera i Firefox och det gör det för mig.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag har Explorer och har nästan inga problem med buke.
Dom problem som uppstår är att sidan tankar väääldigt långsamt.
Men jag skulle tro att det beror på servern (när det är mycket folk) och inte min dator eller internetalternativ.

JAG tror iaf att det är serverns som behöver läggas ner för driftunderhåll.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Service Pack 2 menar du?
Det har väl med Windows att göra och inte IE?
Och Ad-aware, spy-bot osv hjälper ju datorn, inte speeden på internet? :confused:
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Service Pack 2 innehåller väl en del uppdateringar till IE också eftersom det är en del av Windows.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

har mozilla firebird. funkar alldeles excellent :D
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

SessCa skrev:
Jag har Explorer och har nästan inga problem med buke.
Dom problem som uppstår är att sidan tankar väääldigt långsamt.
Men jag skulle tro att det beror på servern (när det är mycket folk) och inte min dator eller internetalternativ.

JAG tror iaf att det är serverns som behöver läggas ner för driftunderhåll.


TACK ATT DU HÅLLER MED!!
DET ÄR PRECIS DETTA JAG VILL FÅ FRAM MEN INTE NÅGON HAR LYCKATS SKRIVA DET FÖRRÄN NU!!

:bow: :bow:
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Använder explorer och det funkar utmärkt. Har även surfat på Buke på andras datorer, även där IE men med andra uppkopplingar och det har inte varit några problem.
 
Sv: Vad har ni för webbläsare?

Jag har IE, o har aldrig haft några problem med buke (iallafall inte vad jag märkt).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 682
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp