Vad har ni för selar till era mini-shettisar?

BulletForMyValentine

Trådstartare
Jag undrar vad ni har för selar till era minisar?:)
Gärna bilder:)

Har börjat köra in kompisens mini men funderar fortsfarande hur jag ska göra med selen. Han har absolut ingen plats för en brösta men det verkar inte finnas några lokselar till så små ponnyer :confused:.
Pållen är ca 75 cm o 4 år:love:

//B

Sv: Vad har ni för selar till era mini-shettisar?

Kommer man i kontakt med rätt återförsäljare av Ideal så kan man få en fransk brösta i storlek mini. I detta fallet hade jag bett återförsäljaren om en i storlek minimini. Storlek mini finns egentligen inte ute på marknaden, men det går att ordna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Kan börja med att säga att detta inte är aktuellt på ett par år åtminstone men jag är lite otålig så vill gärna börja planerandet redan...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: Ichigo
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 930
Senast: a1agnlju
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 155
Senast: exotic
·
Körning Skulle gärna vilja ha lite råd angående selen på bilderna. Jag har (som synes) en shettis. Hon är 7 år och färdigväxt men dock...
2
Svar
24
· Visningar
6 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat