Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Sv: Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Jag köpte några mammabyxor på lindex.

Sen var/är det ju så bra mode med alla tunikor.
Körde stehårt på det då dom kunde jag ju använda sen oxå.
Plus att man såg fortfarande lite snygg och trendig ut.;)

Rena mammakläder tycker jag e på tok för dyrt....:crazy:

Jag är värsta shopoholicen och efter två graviditeter har jag runt 7-8par byxor i olika modeller, samt runt 25 överplagg; t-shirts, tunikor, blusar mm. Använder inget av det "ogravid", utan tvättar - viker in - ev lagar och sparar inför framtiden.

Köper mest på H&M, Lindex och KappAhl.

Tyvärr tror många gravida vänner att bara för att jag har enorma mängder mammakläder så ska de få eller få låna. Jag är tyvärr ganska ego. Lånar inte ut om det inte är till något speciellt tillfälle, och vill heller inte ge bort.

Senast ändrad:

Köpte två par mammajeans i affär. Sedan köpte jag linnebyxor på tradera. Överdelar hade jag haft samma som när jag inte var gravid + köpte 2 tunikor i samma storlek jag har annars, kalasbra mode! Hemma hade jag mest mysbyxor. Jobbar i lagård så jag behövde inte så mycket civilkläder.

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: AlinaT
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 136
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar