Vad har ni för appar på telefonen?

Rosett

Trådstartare
Vilka tycker ni är bra och vilka är inte bra? Varför?
Jag skulle vilja ha en som mäter sömnen. Nån som kan rekommendera en?

Ingen som har appar på sin telefon? :eek: :p

Jag har iPhone, kanske jag ska säga. Det finns väl olika appar för iPhone och android?

Nej, faktsikt inte;)Jag har en Nokia 6288- med den kan jag ringa och skicka sms och ta suddiga foton:laugh:. Inga appar el dyl.

Förutom de som kom med telefonen har jag typ fyra kategorier av appar:
Praktiska, dvs:
Google drive, dokument, BankID, Mecenat, Reseplanerare, Västtrafik ToGo, Hemköp, Willys+, Spotify, Mobilbanken, Swish, Lingio (använder chattfunktionen för att snabböversätta till arabiska, därav praktisk).

Sociala:
Instagram, Messenger, Kik, Tinder, Her.

Träning:
Runtastic, Runkeeper, Lifesum, Timer (tabata), Sworkit.

För barn:
Babbapp, Kids stories, Digger games, 123 numbers, Disney magic timer.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: gul_zebra
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
311
Senast: Lavine
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
358
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama