Vad har levisto z på sig?

snigelfarmor

Trådstartare
Jag föll som en fura, denna ovanligt vackre häst levisto z som Melchior rider..åhh vilken färg, vilken ponnylook!

Men, vad har den under hakan?

Någon här som vet?

Sv: Vad har levisto z på sig?

Visst är han fin. Det han har under hakan sitter där bara för att han inte ska bita i martingalen. Det skulle kunna bli en hemsk olycka om han skulle fastna i den

Visst är den underbar??:love:

Måste få skryta med att jag har fått äran att rida denna underbara fina häst när den stod hos sin förre ryttare i tyskland:)

Den är lika underbara att rida som den ser ut:D

Nu blir faktiskt jag avundsjuk... :) Känns han ponny eller är det mycket häst?

/j, som saknar ponnytiden oerhört mycket

Visst är den underbar??:love:

Måste få skryta med att jag har fått äran att rida denna underbara fina häst när den stod hos sin förre ryttare i tyskland:)

Den är lika underbara att rida som den ser ut:D

nu blev jag riktigt avis!! han e ju bara för sssööööötttt:love:

är det någon som vet hala hans stam?

Det är lite ponny över honom eftersom han är ganska liten, man kommer liksom "på plats" när man sitter på honom, man har mkt framför sig och han är lätt att hålla ihop. Nej han är helt underbar helt enkelt. Kan leva många år på att ha ridit den:love: :love: . När jag blir stenrik ska jag åka ner och betäcka något fint sto med honom för det är en drömhäst..

så liten är han väl inte.. hittat uppgifter om att han är 165.. de är alldeles normalstort enligt mej.

Han ä ju så underbar:love: :love: :love:
Ä det nån som vet om han finns på semin!!!???
Vill ha ett Levisto föl:banana:

Smaken är som baken.. För mig är 165 och den exteriören liten häst.. 175 och högställd är stor häst..

Han ä ju så underbar:love: :love: :love:
Ä det nån som vet om han finns på semin!!!???
Vill ha ett Levisto föl:banana:

Undrar jag också, har ett passande sto till honom som ska betäckas i vår.
kommer bli döds söt avkomma ju:love:

Undrar jag också, har ett passande sto till honom som ska betäckas i vår.
kommer bli döds söt avkomma ju:love:

Läste i någon annan tråd om honom att han hade osteochondros.. Men det var något inlägg- svårt att veta om det är sant eller inte. Själv har jag ingen aning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet ju det där med att man kan sätta en ljudabsorberande huva på hästar när de är reaktiva... har någon av er provat calming earplugs...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Oh_really
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 710
Lantbruksdjur Det har flyttat in nya kor i byn och jag har fullständigt kärat ner mig i dessa underbart vackra skapelser :love: Jag kan väldigt lite...
2
Svar
37
· Visningar
5 192
Senast: Luff
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 685
Senast: Sootie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka