Vad har hänt!?

Sv: Vad har hänt!?

Är det bara jag som tycker att den ser ut som den förra smileyn + ett ansiktslyft? munnen är utdragen och smal..

Men jag antar att Gunnar och co med trötta på tjatet och icke-användandet av förra glada.

det är helt sjukt att folk aldrig kan vara nöjda!

år ut och år in tjatas och gnatas det om fula smileys, låt bli att använda dom då!

:)

kl

Jag tycker att :idea:-lampa var bäst... Den nya :) gillar jag faktiskt inte alls, den ser inte...glad ut. Om ni fattar vad jag menar. Det ser liksom ut som någon står och säger till den; "LE din jävel, annars är du DÖD!"

Ursäkta svordom.

Smajlet ser bara påklistrat ut, tkr jag. Liknar faktiskt :smirk: lite grann. Skulle han bara öppna munnen lite och se lite mer "äkta" glad ut, skulle jag nog tycka om honom, jag också :D

Jag misstar den nya :) för en smirk hela tiden, åtminstone när jag bara tittar lite snabbt.
Och ja, nya smileys är ett i allra högsta grad kvalificerat ämne för klagomål. :D

Smajlet ser bara påklistrat ut, tkr jag. Liknar faktiskt :smirk: lite grann. Skulle han bara öppna munnen lite och se lite mer "äkta" glad ut, skulle jag nog tycka om honom, jag också :D

:smirk::) De är lika!

Jag älskar den lilla påtända GLADA smileyn som äntligen kommit tillbaka igen!
:laugh::laugh::laugh:

Jag tycker också att den ser gladare ut. Men hur så många kan få det till att den skulle vara påtänd, har jag aldrig riktigt förstått/kunnat se?

Jag har nu faktiskt ändrat den en liten aning. Om du tycker de är lika är det kanske dags för glasögon :)

happy-smiley-51.gif

jag tar minus lampan

Jag tycker inte det, egentligen.
Men den ser lite vettigare ut.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info