Vad har hänt?

Sv: Vad har hänt?

Håller med :confused: var tog gnägg vägen ? :(:crazy::cry:

Mvh
Eran Emma - som vill ha orginal kör forumet :o (den som fanns innan) :cry::crazy::(

Titta under hjälpforumet så ser ni... Det var meningen från början att det skulle minskas ner de forum som inte används...

Fast det tror inte jag, för som det var förr så skulle det innebära att vi inte skulle ha några utrustningstrådar och gnägg trådar och allt sånt utan enbart tävlingsfrågor...

Titta under hjälpforumet så ser ni... Det var meningen från början att det skulle minskas ner de forum som inte används...

men de andra forumen användes ju flitigt (utom avel) och det var lätt att sålla mellan trådarna och läsa det som var intressant.

I början när det delades in var det faktist ett jäkla liv om det...

Haha, jag tänkte precis på samma sak! Det var en väldigt lång protest-tråd om att "det var bättre förr". Det är konstigt att hur dom än gör så är folk aldrig nöjda...

överhuvudtaget har det varit väldigt gapande om att det varit för mycket hästforum och nu gapas det om att det tagits bort...

Vi på körforumet har inte klagat ! :smirk:

Mvh
Eran Emma - som forfarande inte trivs med det nya "verisonen"

Joooooo men jag orkar inte leta upp de trådarna nu... :smirk:

Det var körforumet jag syftade på, vet inte om något annat forum oxå hade protest-trådar...

Jusst här inne på körning tycker jag att det har blivit bra.

Ok, det hade jag inte en aning och Jag är ju ny här (har varit mest på dressyrtrådarna för några år sedan) så är ju van vid hur det såg ut i fredags när jag senast var inne.. Nu ser det helmysko ut :crazy:

Det tycker jag med, jag var en av dom som "protesterade" när det kom 3 olika "underforum", tycker det blev bättre så här.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: CaisaCax
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
629
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår, på väg hem från stallet ser jag att jag har ett missat samtal från Erik. Han brukar aldrig ringa (för han vet att jag tror att...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: miumiu
·
Hemmet Plötsligt går min diskmaskin, som installerades för ett halvår sedan, inte att öppna helt. Diskmaskinen var begagnad när den...
Svar
11
· Visningar
640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka