Vad har hänt?

_Eulalia_

Trådstartare
Kan inte använda facebook på min dator längre! Har varit såhär i några dagar nu. När jag går in där så kommer det upp en ruta där det står "Internet explorer har slutat att fungera" och sen finns det två rutor att trycka på "Sök efter en lösning online" och "Stäng programmet". Trycker jag på den första så händer det ingenting... Trycker jag på "Stäng programmet" så laddas sidan om och sen blir det likadant igen. Det blir endast såhär på facebook, ingen annan sida.

Hjälp!!
 
Sv: Vad har hänt?

Hittade en lösning till slut! Laddade helt enkelt hem en annan webläsare och då funka det kanon!:laugh: Mycket konstigt att det kunde bli så dock.:crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 512
Senast: Tilly_85
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 080
Senast: Hermelin
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 018
Senast: Septicemia
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 539
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp