Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag också att det ser ut som. Som att den är blöt och sen har kliat sig/rullat sig så att pälsen hamnar åt ett annat håll.Men det är väl inte färgskiftningar utan ser ut som håret ligger åt olika håll?
Ja exakt så är en bättre förklaring.Men det är väl inte färgskiftningar utan ser ut som håret ligger åt olika håll?
Men är det så vanligt på en 4 år gammal häst?Jah har sett liknande på häst med ppid. Pälsen har helt enkelt börjat krulla sig och ligger åt olika håll
Ja precis. Pälsen är lite längre på ett parti på bland annat halsen.Är håren olika långa? Tycker det ser ut så?
Skulle behöva se torr päls, men min första tanke var att mönstret påminde om angrepp av pälsätare. Men har själv inte sett det på sommarpäls förut.
Jag sökte på det du skrev och det ser ju verkligen ut som just det. Vet man vad det beror på? Hon får detta bara sommartid.Min häst hade det ibland när det hade varit varmt en period, kallas "crushed velvet coat" på engelska.