Vad har hänt med Easy Rider Steel?

Sv: Vad har hänt med Easy Rider Steel?

Easy Rider Stell i svart med gröna detaljer vet jag gick ur sortimentet för ca 4 år sedan. Så det är väl inte omöjligt att även de bruna, och vilka färger det nu har funnits, har gått ur sortimentet.

Det är inte det att färgerna har gått ur sortimentet (har fö inte ens de svartgröna) utan att hela modellen har fösrvunnit...

Åh, NEEEEEEJ!!!!:arghh:

I höstas kastade jag mina älskade Easy Rider Steele, bruna.... jag har haft dem i evighet men nu hade ovandelen spruckit precis där man böjer tårna så nu var de slut..... Men hade jag vetat att de inte fanns att köpa så hade jag tusan varvat dem med SILVERTEJP!!!!

Hoppas de gör en oväntad "come back".... :(

Hittar inga lika bekväma och likvärdiga alternativ..... åå.....

Jag hade också såna, användes nästan intill dagligen i 10år. Nu har jag ersatt din med nya easy rider classic! :) super hållbara! Och då har jag trampat runt i mycket lera o bajs :D

Haha, kul att jag funderade över när jag köpte senaste paret. 2009 alltså :-D nu för tiden rider jag inte alls mycket, de är ju bara precis inridna och kommer hålla länge till som tur är :-D

knapplån

Åhhhh dessa skor har jag, fast jag har de bruna, vadå tillverkas inte de bruna längre??
Svarta var ju fula:(

Mina är nog inne på sina 5:e år och är som fortfarande som nya, sedan ett par shaps=)

Liknande trådar

Utrustning Mina skor sjunger på allra, allra, allra sista versen. Silvertejpen håller på att lossna, och den finns snart inte så mycket sko kvar...
Svar
10
· Visningar
1 599
Senast: Bylund
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula... 2
Svar
23
· Visningar
4 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka