Vad har hänt med alla inlägg??

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Findulinus

Hej!

Är det bara jag som undrar varför alla inlägg mellan 15 juli och 7 september är helt borta från forumet? Jag var till och med tvungen att registrera mig på nytt med namn, lösenord, email, ny avatar etc. etc. Och nu står det väl att jag bara skrivit ett enda inlägg på det här forumet, vilket jag i och för sig kan leva med ;)
Nån som har en aning?

Sv: Vad har hänt med alla inlägg??

Hej!

Tack och förlåt - jag har kattforumet som "favorit" på min dator och därför läser jag nästan aldrig på första sidan.

Sv: Vad har hänt med alla inlägg??

Jag behövde ockkså regestera mig på nytt, jag var spåröst borta..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Ny här på forumet :) Min 13-åriga kisse som fått artros ska börja med Solensia nu efter att ha fått lite förhöjt levervärde av...
2
Svar
24
· Visningar
5 456
Senast: MissFideli
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 304
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar