Vad har era shettisar för storlek på träns?

Kiwifrukt

Trådstartare
Vad har era shettisar för storlek på träns? Och vad skulle ni tycka var logiskt till en shettis modell större och grövre? Han har shetland i sin grimma som jag köpt själv, men den sitter riktigt tajt. Tränset följde med vid köpet och det står inget på.

Min welsh mountain hade ponny, men jag ser ju fortfarande honom med barnets ögon och uppfattar honom som "stor" vilket han i själva verket absolut inte var. Modellen på huvud var betydligt nättare på honom än shettisen. Det hade ju underlättat om han hade kunnat ha ponnystorlek eftersom utbudet blir oändligt mycket större då.

Vår Welsh mountain har pyttehuvud, mindre än shettisarna. Till den har vi ponny, ibland shettis storlek. Köp du ponnystorlek. T.ex micklems ponnystorlek sitter perfekt på Welshen och är litet.

Liknande trådar

Utrustning Jag har precis köpt ett nytt träns, men vilket letande! Senast jag köpte ett var för kanske tre år sedan, gången innan tre år innan det...
2
Svar
20
· Visningar
1 686
Senast: supersonic
·
Avel Satt och funderade på det där med hur storleken nedärvs till fölet och hur stor inverkan stoets resp. hingstens storlek har på fölet...
2
Svar
34
· Visningar
5 678
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hejsan! Jag ska köpa ett nytt träns till "min" shettis. Han har ju redan ett, men där står ingen storlek:confused: Han är ca...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Munken22
·
Islandshäst Har en fråga angående islandsträns. Min valack är av modellen stor isis och på grimmor behöver han "full" på vissa modeller. Jag köpte...
Svar
11
· Visningar
2 191
Senast: LindaKL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka