Vad har dom för färger?

S

Speedii

Behöver hjälp med vad dom har för färger!
Finns det några färg experter här?
:)

Baby_boom_Har_kommer_lite_fler_bilder_pa_alsklingarna_Pa_dessa_kort_ar_dom_ungefar_en_vecka_gamla.jpg

1:
SPEEDII_s_FUSCHIA_Viltbla_men_kan_ev_vara_Otterbla_Det_kommer_bli_spannande_och_se_vad_hon.jpg

2:
fs_492835829_83532_1310173826.jpg

Baby_boom_Har_kommer_lite_fler_bilder_pa_alsklingarna_Pa_dessa_kort_ar_dom_ungefar_en_vecka_gamla.jpg

3:
SPEEDII_s_SHII_TAKE_Viltbla_men_kan_ev_vara_Otterbla_Det_kommer_bli_spannande_och_se_vad_hon.jpg

4:
fs_492835832_27424_1310173832.jpg

Tusen tack på förhand :bow:

Sv: Vad har dom för färger?

Det är en solklar gul/svart japantecknad.
Den andra ser på första bilden som en blek svart, men på de andra bilderna ser den solklar gul/blå ut, så det lär den ju vara då.
De andra är blå och ena ser viltblå ut och troligen den andra med.
Båda är vita i öronen, så dessa är inte enfärgade blå.
Alternativet är otter blå, men det lär märkas när de blir äldre om det är viltblå eller otter blå.

Alltså:
1. Viltblå eller otter blå.
2. Gul/blå japantecknad
3. Mest troligt viltblå, annars otter blå.
4. Gul/svart japantecknad.

Sv: Vad har dom för färger?

Tusen tack för hjälpen. :)
Känner mig usel när det kommer till färgbestämmelser.
Men blev endå glad över att min gissning i huvudet var lik din.
På något sätt kommer man väl lära sig detta tillslut :P

Dom är ju nästan 3 veckor nu så lägger upp bilder på de som du var lite osäker på. Men jag tror själv att dom är viltblå.

1:
SPEEDII_s_Fuschia.jpg

fs_493046553_98892_1310504153.jpg

3:
fs_493046562_11839_1310504157.jpg

fs_493046566_40014_1310504160.jpg

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
557
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Cattis_E
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 411
Senast: Badger
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 447
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama