Vad har din hund för favvoleksak?

nyponros

Trådstartare
Ja, som rubriken, vilken leksak leker din vovve helst med?:bump:

Lowa bara älskar sin lilla lila boll från mcdonalds som hon fick av vår granne i somras, hon är helt besatt av den stundtals:angel:

Igår bar hon den i munnen hela dagen, visade upp den för alla och lekte med den genom och åla runt på rygg med den i munnen samtidit som hon klapprade med käkarna=)

Fotade lite då också!
Lowatova003.jpg

Lowa och hennes mjuka boll!


Lowatova010.jpg


Lowatova009.jpg


Lowatova007.jpg


Lowatova005.jpg

Visst är hon söt?<3


andra hunden älskar allt som pipper, och ger sig inte förrän pipen är dödad:angel:

Berätta om era, och visa gärna bil om ni har på hund och leksak :banana:
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Tyvärr inte hittat ngt som överlever mer än ett par dagar =/
Så killen har rätt ont om leksaker öht.
Allt man har köpt har avlidit rätt snabbt.
Köpt latexgrejer som enligt försäljaren "ska hålla"...jo tjena =)

Ngn som har tips för en liten alligator?

/Tobbe
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Midas har ingen leksak inomhus, han bara kommer med den hela tiden och vill göra nånting. Typ att jag ska gömma den, kasta den, hålla den osv.
Gör jag inte det så kan han springa runt i timmar och kasta den, så hamnar den på bordet, ja men vips är han på väg efter :)
(värst när han tycker att vi gjort för lite under dagarna...)

Han hade ett märgben tidigare, som han kastade in i Tv-bänken (med glasdörrar) så dom gick i 1000 bitar.
Nu har jag köpt en ny tv-bänk (utan glas) så nu får han kasta bäst han vill, men man får akta huvudet när han sätter igång :rofl:
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Kong! De håller verkligen för allt.
600734_1716_detail.jpg
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Min hund har en mjukisgris med pip i sig som hon älskar att tugga på och kasta upp i luften :p

7255288.jpg


7255289.jpg
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Tyvärr inte hittat ngt som överlever mer än ett par dagar =/
Så killen har rätt ont om leksaker öht.
Allt man har köpt har avlidit rätt snabbt.
Köpt latexgrejer som enligt försäljaren "ska hålla"...jo tjena =)

Ngn som har tips för en liten alligator?

/Tobbe

Crossdäck såna som är kasserade det älskar min rottweiler o gå o kasta med o fint o använda som dragkamp också.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

De flesta leksaker har problem att överleva när min labbe busar också ;) . Han har en boll som man kan lägga godis i, den har han inte lyckats ha sönder än. Reptuggknutar brukar hålla rätt bra också.

Annars är hans favoritleksak utan tvekan handskar, får han en sådan kan han bära på den hur länge som helst :D . Hjälpa husse att bära in ved är också kul.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

min vovve gillar att leka med det mesta, bollar är hennes favorit, hon hade en blå som höll väldigt länge...
dock så smular hon ner det mesta väldigt fort..
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Hos oss håller varken ben (hårda) lr. leksaker lngr än 1 dag. men henns favvo är en plast kanin som piper o sen en pip boll :)

Dock r inte vi lika förtjusta i dom ;)
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Det ska finnas en serie med leksaker som heter pup treads eller liknande som ska hålla bra, har dock ingen personlig erfarenhet av det :)
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Allt jag har köpt till min buse har varit trasigt inom 15 minuter, inget håller. Har därför slutat köpa leksaker. Nu får han hålla tillgodo med sina märgben. Han har ett gammalt urätet som han håller på att kasta runt med.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Vad jobbigt alla verkar ha det med leksaksförstörare:D

Lowa har inte förstört en enda leksak, inte en den klenaste lilla pipleksak har hon bitit sönder.

Stora vovven däremot tycker om att bita sönder allt som piper, så pipleksaker blir inte långvariga här hemma:(

Förutom en jäättetjock björn med pip som hon av nån anledning skonat!

Sen har jag några som jag bara använder vid träning, och då ser jag till att inget äts upp;)
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

åh vilken söt boll:love:

Bollar är helt klart populärast här också!
men Lowa lyckas alltid rulla in dem under bokhyllor eller soffor, så de kommer bara fram ibland, när matte orkar städa:p

jag vill ha dedär tennisbollarna med leopardmönster som finns på hööks, de tycker jag är snygga:D
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Hos Julie finns det ingenting som går upp mot hennes blå pipande boll. ;)
6540106.jpg

P1010051.flv[/url]

Jag har en lika dan boll till min lilla terrorist, hon älskar den över alla andra leksaker hon har. men hon får inte ha den hela tiden för den låter så mycket.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Min ena hund älskar sin freesbee. Det är det bästa han vet. Så fort nån bara säger ordet freesbee så hoppar han upp och börjar gny.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Sisko älskar sina pipleksaker! :D

Nu syns och hörs det inte så bra i videon, men det är en pipboll i form av en amerikansk fotboll. Har en video där man ser hur hon hoppar på den, så den flyger iväg (perfekt lekform på bollen m a o), men har inte kunnat få över den till datorn än.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Rexi älskar sitt rep går och slänger med det hela tiden.
Gott och tugga på är det också:p

Film
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 008
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta...
2
Svar
35
· Visningar
2 853
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 616
Senast: vallhund
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp