Vad händer med mitt öra?

pepp

Trådstartare
Det började med att vaxet luktade lite sött och var geggigt. Sen fick jag lite ont i det (tänkte att det var en finne :o )

Nu har det slutat göra ont. Men nu rinner det istället.. får ha fetvadd och sova med det också.

Är ett öronbarn och har haft? rör i öronen och har även en trumhinna gjord på brosk från baksidan av örat..
Har tid hos örondoktorn på fredag iallafall. Men tänkte om ni har några funderingar?

Gubbarna på jobbet trodde det var trumhinnan som gått..
 
Hör du något?
Då jag i vuxen ålder har haft öroninflammation så har det primärt gjort ont, men då trumhinnan har spruckit så har det onda försvunnit och det har runnit.
Läkartid på fredag låter ganska långt i framtiden om det är en sprucken trumhinna, tycker jag.
 
Hör du något?
Då jag i vuxen ålder har haft öroninflammation så har det primärt gjort ont, men då trumhinnan har spruckit så har det onda försvunnit och det har runnit.
Läkartid på fredag låter ganska långt i framtiden om det är en sprucken trumhinna, tycker jag.

Jo jag hör, om än kanske lite sämre tror jag. Alltid haft nedsatt hörsel på det örat.

Vill helst gå till han jag alltid går till, då han vet om min problematik och att jag ofta är rädd/orolig vid besöken :(
 
Mina öron gör ont och rinner jämt och ständigt. Brukar få diproderm eller terracortril så blir det bra innan det börjar om igen.
 
Apoteket har spray mot det där - funkar hyfsat! Gjorde lite ont i första dagarna.

Skippa fetvadden - det bästa är om skiten rinner ut även om omgivningen blir lite kladdig.
 
Apoteket har spray mot det där - funkar hyfsat! Gjorde lite ont i första dagarna.

Skippa fetvadden - det bästa är om skiten rinner ut även om omgivningen blir lite kladdig.

Vågar nog inte börja spruta in något på eget bevåg :( luftar örat efter jobbet iallafall!
Har ingen lust att gå runt på jobbet med intorkat klet runt örat eller få det i sängen :crazy:
 
Låter som det jag haft till och från i några år, öroneksem. Bara klådan som saknas typ.
Skulle så vara fallet så lär du förmodligen få salva utskrivet som löser biffen :)
 
Låter som det jag haft till och från i några år, öroneksem. Bara klådan som saknas typ.
Skulle så vara fallet så lär du förmodligen få salva utskrivet som löser biffen :)

Har klåda också, fick veta att det är seborriskt eksem.

Men tror inte det är det som spökar just nu... brukar mer vara snustorrt och flagor då :)
 
Vågar nog inte börja spruta in något på eget bevåg :( luftar örat efter jobbet iallafall!
Har ingen lust att gå runt på jobbet med intorkat klet runt örat eller få det i sängen :crazy:
Det är det som är bra när man ligger - att det rinner ut. det finns ju tvättmaskin.
Fråga på Apoteket - de var de som föreslog det och att om det inte hjälpte så skulle man söka vård.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För 2 veckor sen så sprack min trumhinna och sen dess har det runnit vätska ur det. Dagarna innan det sprack var jag hos örondoktorn...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: pepp
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 616
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp