Vad hände?

C

chrysler

...Med Karlslundsadlarna?är det dessa som bytt modeller & namn helt till Kari?:confused: De är ju inte minsta lika iaf.
Kommer ihåg att Karlslundsadlarna var populära ett tag eftersom de var av lite nyare modell , de var kortare, hade livstidsgaranti på glasfiberbommen osv.
Har sett ngn annons med en beggad sadel men de verkar vara spårlöst försvunna i övrigt.

Sv: Vad hände?

Men det är ju mkt mindre modeller än som fanns förr, visserligen har de väl bytts mot bomlösa kanske.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 739
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·
Utrustning Alltså nej nej nej och åter nej! Nu är jag nere i sadelträsket, rejält! :banghead: Hur svårt ska det vara att hitta en passande sadel...
Svar
14
· Visningar
2 597
Senast: Equilina
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 876
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Olja till häst ?