vad hände med Rex 673?

Sv: vad hände med Rex 673?

Det var en fråga om Ult för en två månader sedan. Jag svarade i tråden, och la också in en bild på honom.

Leta rätt på den :)

cusan skrev:
ja det är sant! på tal om gamla stammar,,möjligtvis någon som vet något om Ulth (jag vet inte ens hur det stavas!) storlek, specilaitet osv...

Honom har jag ridit och skött på tävlingar :angel:

jamen ut med det då då!! ;) *nyfiken* jag vet ingenting alls om honom ju!

Jag hittade den först inte heller, men sedan sökte jag på inlägg som Görel har gjort eftersom jag vet att hon skrev i den tråden. :idea:

Jaså, var det så man hittade den!

Jag försökte också men kom inte på det knepet ;)

Ja, av någon underlig anledning funkade det inte att söka på "vanligt" sätt, så jag fick den briljanta ideen att söka på användare istället. ;)

Men så läser jag till bibliotekarie också, så det är meningen att jag ska vara bra på att hitta saker :angel: :D

cusan skrev:
jamen ut med det då då!! ;) *nyfiken* jag vet ingenting alls om honom ju!

Jag gillade honom väldigt mkt, jättesnäll att både rida och sköta om på tävlingsplatserna.

Hoppade väldigt bra och ibland ville han för mkt, kommer i håg vid SM i västerås för en massa år sedan när ryttaren skulle vända innanför ett räcke i omhoppningen och Ult ville hoppa.

Han var alltid väldigt hoppvillig och det som stod framför honom ville ha hoppa.

Jag personligen tyckte att han var väldigt vacker under sin tävlingsperiod, men tyvärr skadade han sig så han kunde ju inte visa hur långt han skulle kunnat gå.

tack för lite inside information! jag vet ett sto efter ult dragon betäckt med ragazzo....kan nog bli en trevlig allround häst då ...

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 419
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka