nattrexx
Trådstartare
Hej! Jag har en ponny med en lite speciell färg. Jag vet dock inte vad den heter.. I passet står det att han är bork. Men dom tog ju bort färgen bork så nu vet jag inte vad jag ska kalla färgen... Han är INTE brun utan röd, men inte rödbrun. Lite svårt att säga och man ser inte så tydligt på bild, kan försöka lägga in en om det går... Han har dessutom ål och tigerränder på benen och det brukar ju inte vara så många raser som har det. Han är ingen fjordhäst inte ens något litet då han är en ganska smäcker tävlingsponny. Tyvärr vet jag inte vad han är för ras eftersom han är korsningponny med okänd härstammning. Han är inte black. Vad skulle ni kalla färgen han har? (ps: Han är absolut inte brun, när vi besiktade honom sa vetrinären att han hade en speciell färg men inte brun, och jag kan se att han inte är brun även om han ser brun ut på bild.)
okej tror inte det fungerade att lägga in en bild, men aja.. kanske ni fattar ändå..
okej tror inte det fungerade att lägga in en bild, men aja.. kanske ni fattar ändå..