Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste skriva upp detta nu!
Hur mycket är lagom med vatten?
Det har du säkert!Funderar om jag förtjänat thaimat idag...
Absolut har du det !Funderar om jag förtjänat thaimat idag...
Funderar om jag förtjänat thaimat idag...
Det har du säkert!
Om du var i Stockholm så skulle jag ha kunnat gå med dig.Var trött, men efter att ha badat badkar fick jag energi. Letar nu efter någon som vill dricka vin med mig i stan, men alla verkar vara upptagna.. Vill inte gå ut själv liksom.
Tar ut segern lite i förskott och sitter och småtittar på resealternativ ned till min förhoppnigsvis framtida hunduppfödare i Tjeckien. Google maps säger 11,5 timmars restid enkel väg. Ska man våga chansa på att man klarar att köra tor i ett sträck?
Flyga går ju, men då ska man ändå hyra bil där nere. Det är modell XL-hund som kommer väga runt 25 kg och vara hög som en vuxen schäfer när den hämtas så kabinen är inte ett alternativ. Att köra med egen bil kommer vara ungefär lika dyrt som flyg tor inkl inköp av flygbur, och kör man med bil så har man ju koll på hunden hela tiden och kan stanna vid behov. Hade det varit en liten hund som går i kabinen hade jag flugit utan tvekan.Du kan inte flyga ner och ta med valpen (?) i kabinen hem?