Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok en timme på kontoret får väl ses som ok på en söndag. Nu väntar jag på att kaffet ska bli färdigt. Sen går jag ut. Får se om det hinner bli mörkt eller inte men har en ny pannlampa iaf :banana:
 
Nu har jag precis kommit hem och ska i princip bara plocka upp träningskläderna innan jag kör till Röstånga. Dags att hämta barnet! (Tyvärr urtråkiga elva mil att köra :cautious: )
 
Funderar på att fälla ner ögonlocken ett tag och slumra. Har jobbat i helgen så känner mig rätt mör nu.
Syndade på vägen hem. Det var ingen bra musik på radion så kollade om det fanns nån skiva i bilen. Det gjorde det, en julskiva. Så det blev julmusik på vägen hem. Det är ju snö ute i alla fall.
 
Simmat.
Första gången efter min mancold. Orkade bara 650 m men det får duga som start.

Personalen i vårt badhus är urgullig. Jag gick tydligen lite vingligt efter att jag tagit mig upp ur bassängen så en av dem tittadein i ångbastun och undrade om allt vr ok. Och när jag gick till duscharna kom hon in med en pall - hon mindes att jag frågat efter en tidigare. Gulligt! (tycker det är vingligt att stå och tvåla in ben och fötter)
 
Jag försökte bjuda hem en kompis över en bit mat, men hon kunde inte. Det hade varit så skönt att ha lite sällskap en stund. Det är jobbigt att vara ensam jämt.
 
Simmat.
Första gången efter min mancold. Orkade bara 650 m men det får duga som start.

Personalen i vårt badhus är urgullig. Jag gick tydligen lite vingligt efter att jag tagit mig upp ur bassängen så en av dem tittadein i ångbastun och undrade om allt vr ok. Och när jag gick till duscharna kom hon in med en pall - hon mindes att jag frågat efter en tidigare. Gulligt! (tycker det är vingligt att stå och tvåla in ben och fötter)
När vi, någon gång, ska renovera om badrummet vill jag installera en pall/bänk i duschen pga det är ca det bästa som finns att sittduscha!
 
När vi kom innanför dörren kikade sambon på mig och sa ”okeeej, ses till Solsidan då?” Och tyckte jag skulle vila.
Jag är lite sliten.. 😂
Jättemysig att ha bästis här och jättemysigt med henne, sambo, pappa och hans sambo på härlig restaurang som drivs ihop med Svenska jägareförbundet. Supergod mat! Och fika efteråt i slottet bredvid. Så vi firade min hjälte-pappa! ❤️
 
Dags att starta dagen. I dag ska jag ivag och handla billigt pa Columbia med en van som har ett "Friends and Family" kort som ger henne 50% pa alla priser dar ... aven da det ar rea. :p Sedan ska vi ut och ata lunch tillsammans med tva andra vanner innan jag aker vidare och utrattar arenden innan jag kor hem igen. Det blir en lang, men trevlig dag i dag.:)
 
När vi kom innanför dörren kikade sambon på mig och sa ”okeeej, ses till Solsidan då?” Och tyckte jag skulle vila.
Jag är lite sliten.. 😂
Jättemysig att ha bästis här och jättemysigt med henne, sambo, pappa och hans sambo på härlig restaurang som drivs ihop med Svenska jägareförbundet. Supergod mat! Och fika efteråt i slottet bredvid. Så vi firade min hjälte-pappa! ❤
Åh dit ska vi på julbord i december med övernattning! Allra bästa julbordsgänget, det ska bli så härligt att umgås! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
872
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Halcyon
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
293
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
801
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp