karamelldrottningen
Trådstartare
Ok en timme på kontoret får väl ses som ok på en söndag. Nu väntar jag på att kaffet ska bli färdigt. Sen går jag ut. Får se om det hinner bli mörkt eller inte men har en ny pannlampa iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vi, någon gång, ska renovera om badrummet vill jag installera en pall/bänk i duschen pga det är ca det bästa som finns att sittduscha!Simmat.
Första gången efter min mancold. Orkade bara 650 m men det får duga som start.
Personalen i vårt badhus är urgullig. Jag gick tydligen lite vingligt efter att jag tagit mig upp ur bassängen så en av dem tittadein i ångbastun och undrade om allt vr ok. Och när jag gick till duscharna kom hon in med en pall - hon mindes att jag frågat efter en tidigare. Gulligt! (tycker det är vingligt att stå och tvåla in ben och fötter)
har kvar morsans sittbräda efter hon bröt knät förra gången. Skit smidigt!När vi, någon gång, ska renovera om badrummet vill jag installera en pall/bänk i duschen pga det är ca det bästa som finns att sittduscha!
Åh dit ska vi på julbord i december med övernattning! Allra bästa julbordsgänget, det ska bli så härligt att umgås!När vi kom innanför dörren kikade sambon på mig och sa ”okeeej, ses till Solsidan då?” Och tyckte jag skulle vila.
Jag är lite sliten..
Jättemysig att ha bästis här och jättemysigt med henne, sambo, pappa och hans sambo på härlig restaurang som drivs ihop med Svenska jägareförbundet. Supergod mat! Och fika efteråt i slottet bredvid. Så vi firade min hjälte-pappa! ❤