vad göra???

D

dali

har ett vbl-sto i stallet.det är bara jag och hennes ägare som är i stallet.nu har hon börjat visa elaka sidor i hagen.hon har aldrig gjort något tidigare.idag tänkte hon hugga ägaren i ryggen när hon skulle gå.hon har inte ont.genomgodd ordentligt.vad göra,man vill ju kunna gå i hagen utan risk att bli attackerad.mina killar älskar när man kommer.

Sv: vad göra???

Försöker hon hugga efter dig också?
På vilket sätt försökte hon hugga sin ägare, bet i luften, sprang efter så ägaren blev jagad?

Sv: vad göra???

hon tog ett språng efter och skulle hugga ,såg det ut som,i ryggen.jag stog och tittade och ryade till åt henne.så hon blev väl lite paff.vi vet inte vad hon har varit med om tidigare,hon har inte haft hästen så länge.allt har funkat bra hittills.det gick kanon idag.hon är en så fruktansvärt osäker på allt och alla.börjar bli bättre. :smirk:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: tessan.g
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 183
Senast: Juli0a
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 440
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst