I
Icebabe_1
Sv: vad göra?
jag kan förstå att ni reagert som ni gjort då jag skrev så fel som jag gjorde,jag är uppenbart ledsen för det.
och insett att man inte skall skriva när man bara gör sig missförstådd.
jag vill säga att min häst mår bra,jag har alltid behandlat han som det han är,som en prins,nått jag började tråden med.
jag har pratat med förra ägaren till hästen ikväll,och herav kommer jag henvisa mig till honom när jag behöver råd eller hjälp med nått.
även min syster och hennes man som driver en stor tävlingstalll.
jag är ledsen för missförståndet åter igjen,
m,en fattar inte vad petter snackar om med lögner och andra trådar,
jag har varit ärlig och jag har gått hit för att lära mig saker,men også fått några smällar,( några jag kan förstå.)
men som sagt,
hedanefter kommer jag kontakta förra ägaren eller min syster för hjälp.
till informasjon behandlar jag hästen bra,han mår bra under mitt ansvar,och der stannar han nu.
tack å hej.
jag kan förstå att ni reagert som ni gjort då jag skrev så fel som jag gjorde,jag är uppenbart ledsen för det.
och insett att man inte skall skriva när man bara gör sig missförstådd.
jag vill säga att min häst mår bra,jag har alltid behandlat han som det han är,som en prins,nått jag började tråden med.
jag har pratat med förra ägaren till hästen ikväll,och herav kommer jag henvisa mig till honom när jag behöver råd eller hjälp med nått.
även min syster och hennes man som driver en stor tävlingstalll.
jag är ledsen för missförståndet åter igjen,
m,en fattar inte vad petter snackar om med lögner och andra trådar,
jag har varit ärlig och jag har gått hit för att lära mig saker,men også fått några smällar,( några jag kan förstå.)
men som sagt,
hedanefter kommer jag kontakta förra ägaren eller min syster för hjälp.
till informasjon behandlar jag hästen bra,han mår bra under mitt ansvar,och der stannar han nu.
tack å hej.