vad göra?

Sv: vad göra?

jag kan förstå att ni reagert som ni gjort då jag skrev så fel som jag gjorde,jag är uppenbart ledsen för det.

och insett att man inte skall skriva när man bara gör sig missförstådd.
jag vill säga att min häst mår bra,jag har alltid behandlat han som det han är,som en prins,nått jag började tråden med.

jag har pratat med förra ägaren till hästen ikväll,och herav kommer jag henvisa mig till honom när jag behöver råd eller hjälp med nått.
även min syster och hennes man som driver en stor tävlingstalll.

jag är ledsen för missförståndet åter igjen,
m,en fattar inte vad petter snackar om med lögner och andra trådar,
jag har varit ärlig och jag har gått hit för att lära mig saker,men også fått några smällar,( några jag kan förstå.)
men som sagt,
hedanefter kommer jag kontakta förra ägaren eller min syster för hjälp.

till informasjon behandlar jag hästen bra,han mår bra under mitt ansvar,och der stannar han nu.

tack å hej.

Ja man får tänka både en och två gånger innan man postar trådar på ett forum.
Men du måste väl förstå att folk reagerar som de gör om du skriver en sak och sen ändrar historien hela tiden. Det får dig inte att framstå som speciellt seriös.

Lycka till med Appe nu!

Och snälla låt en VETERINÄR kolla genom hästen och utgå från det sen så han inte blir värre!

jo,veterinär skall ut.hovslagaren är også på plats dagen efter.
appe kommer hem redan på lördag nu,vi hemtar han kl 0800.

jag är fullt förståelig över folk reagert som dom gjorde,det skulle jag også gjort,tyvärr gjorde jag det ödesigande skrivfelet....

men jag har nu bestämt mig,hedanefter kommer jag kontakta appes gamla ägare,han har rätt,är det nån som vet råd,så är det han.

Jag tycker nog inte man kan vifta bort det som ett skrivfel... men men... ser också att Gunnar plockat bort dig som användare :confused: Och det gör han inte för skrivfel om jag förstått rätt... Man ska ju stå för det man skriver, därför är det viktigt att man tänker och läser igenom sin tråd noga innan man postar den...

Citat:
"han var ju underbar och lugn när jag hadde honom,kan hans uppförande bero på att han saknar hemmet och mig?"

Har han blivit lugn nu när han har kommit hem? Hur ser han ut nu efter att inte ha fått någon större mängd mat?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka