Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha bra eller dålig väg ? Va glad att där finns dom som fixar vägarna utan att bli påkörda av folk som vissat 0 respekt för deras jobb
Tror vi har möss i väggen?
La ut mjöl på golvet igår kväll för att i morse bekräfta mina misstankar....
Ni är helt klart utfyllnad för att få fler att vara med och betala. Jag hade inte gått.Jag har blivit bjuden på en möhippa till en person som jag inte har träffat på typ 15år. Jag har absolut noll kontakt med den här personen, visste inte ens att hon skulle gifta sig och är således inte bjuden på bröllopet. Om jag förstår inbjudan rätt så är det hela gänget från förr som är bjudet och jag misstänker att jag inte är den enda som inte har någon kontakt med henne. Det är en aktivitet som jag absolut skulle kunna tänka mig att göra men jag vet inte om jag känner mig särskilt sugen på att gå. Visst vore det kul att höra hur det är med vissa i gänget men samtidigt sådär jag inte så intresserad av reunions. Hmmm…
Nej jag tror inte det. Vi spelade i samma lag tillsammans på väldigt hög nivå så jag uppfattar det mera som en möhippa/reunion för laget. Fattar det som att inga andra än laget kommer vara med.Ni är helt klart utfyllnad för att få fler att vara med och betala. Jag hade inte gått.
Ah. Jag är ändå skeptisk mot kontakt efter lång tidNej jag tror inte det. Vi spelade i samma lag tillsammans på väldigt hög nivå så jag uppfattar det mera som en möhippa/reunion för laget. Fattar det som att inga andra än laget kommer vara med.
Ni är helt klart utfyllnad för att få fler att vara med och betala. Jag hade inte gått.
Sista laddningen svamp i torken. Jag har trattkantareller så jag klarar mig ett tag nu
Visa bifogad fil 77480