Kan tyvärr inte välja@Sonic76 nä tyckte det. Det borde finnas billigare alternativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tyvärr inte välja@Sonic76 nä tyckte det. Det borde finnas billigare alternativ.
Jag betalar tydligen 2,58 i el per kwh genom kommunen.
Dyrt som satan
Megara är för rolig. Vi har varit på resande fot sedan klockan tio i morse med ett avbrott på någon timme när vi var hos mitt syskon och hon satt under en säng och köksbordet och väste. Kommer hem, öppnar väskan. Hon går på toa och dricker. Man skulle ju tro att hon inte vill ha med väskan = resa att göra. Istället har hon gått och lagt sig i väskan igen
Fast just nu ar det ju inprantat i henne att vaskan ar ett "safe place".
Hade gästrikland/hälsingland och vissa delar av uppland. Hoppade ibland in i Stockholm. Fick aldrig nå fast så tröttnade. Tror jag slutade 2013.Haha jag också var var du? Jag hade Skaraborg och delar av Jönköpings län. Var en del på västkusten också, från Uddevalla och ut.
Men jag fick nog efter ett par års vikariat och slutade tacka ja till nya uppdrag. Tror jag gjorde mitt sista inhopp 2016 eller nåt sånt
Då behandlade de oss lika! Jag sa till slut, fast annars går jag. Blev erbjuden ytterligare ett tre månader långt vikariat..Hade gästrikland/hälsingland och vissa delar av uppland. Hoppade ibland in i Stockholm. Fick aldrig nå fast så tröttnade. Tror jag slutade 2013.
Bland de roligaste jobb jag haft!Då behandlade de oss lika! Jag sa till slut, fast annars går jag. Blev erbjuden ytterligare ett tre månader långt vikariat..
Det var ett roligt jobb, men mindre roliga villkor
Samma här!Bland de roligaste jobb jag haft!
Det är inte specificerat så antagligen bäggeÄr det bara elen, eller totalt (alltså både el och kostnad för elnät etc - för oss är det två olika fakturor eftersom ett bolag har elnätet och vi har elavtal hos ett annat) ? Tänker eftersom du betalar på hyresavin.
Det är inte specificerat så antagligen bägge
Japp. På förra räkningen var den delen som kan räknas till elnät ca 1000 kr och själva elen knappt 500 kr. Om jag delar totalsumman med antal använda kWh får jag 2,70 kr/kWh...Då är det fortfarande dyrt, men inte svindyrt imo. För oss brukar räkningen för elnät+skatt ligga på nästan lika mycket som elräkningen.