Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här mejlet har säkerligen gått ut till MÅNGA. Lägg inte mer energi på det! Skräpmejl, helt enkelt.Dax att sova .Blir intressant att kolla mejlen i morgon Har nästan lust att skriva tillbaka .Jag tar alternativ nummer ett .När kommer ni och hämtar mig så jag är hemma
Men det är ju fejk. Varför bryr du dig? Redan första mailet skrek ju fejk, trodde du på att det var sant? Släng skiten och lägg energi på annat i livet?Dax att sova .Blir intressant att kolla mejlen i morgon Har nästan lust att skriva tillbaka .Jag tar alternativ nummer ett .När kommer ni och hämtar mig så jag är hemma
JoJo jag förstod att du åkte med båten. Synd att du missade medeltidsveckans händelser.
Ta ett djupt andetag och sluta kommunicera med bedragarna.Dax att sova .Blir intressant att kolla mejlen i morgon Har nästan lust att skriva tillbaka .Jag tar alternativ nummer ett .När kommer ni och hämtar mig så jag är hemma
Ta ett djupt andetag och sluta kommunicera med bedragarna.
Det är ett problem att du redan svarat (men inte för just den här bluffen). När man svarar så läggs man på listan ”bekräftad person på mejladressen som dessutom tog det på allvar på nån nivå”. Det betyder att man riskerar att få mångfaldigt fler försök till sig under lång tid framöver.
Det positiva i kråksången är att det bara är att ta bort varje mejl ändå och aldrig, aldrig svara. Även om det är jobbigt att de blir fler.
Det här är professionella bedragare med 1000 sätt att luras med stora organisationer bakom som hela tiden utvecklar nya sätt att bedra i det stora och i det lilla, så det finns inget sätt för en vanlig person att vinna. Det finns de som gått in med tanken att de ska luras tillbaka eller bara jävlas och ta upp deras tid, och plötsligt har de åkt på en fint de inte var medvetna om från de där 1000 sätten och blir lurade ändå.
Väntar på att dottern ska vakna så att vi kan gå och äta hotellfrukost.
Visst är det orimligt att sova så här länge på en ledig sommarlovsdag?
Vi har en tid att passa, 13.30 i city med ca 10 min resa med pendeltåget. Skönt att få stöd i att det är orimligt.Svar: NEJ! (bara orimligt om ni har en tid att passa...)
Håller med. Har vaknat före 6.30 alla mornar förutom om jag legat vaken halva natten på semestern.Väntar på att dottern ska vakna så att vi kan gå och äta hotellfrukost.
Visst är det orimligt att sova så här länge på en ledig sommarlovsdag?
Hittade snacks i innerfickan schysst av katten att tänka på mig för det visade sig vara omöjligt att få sig varm choklad och jag insåg försent att jag glömde min yoghurtVisa bifogad fil 151013
Ni har ju hotell frukost som väntar...Vi har en tid att passa, 13.30 i city med ca 10 min resa med pendeltåget. Skönt att få stöd i att det är orimligt.