Vad gör ni....?

Jag jobbar heltid fackligt som huvudskyddsombud på en stor tillverkningsindustri, sen är jag även regionalt skyddsombud (IF Metall) och handledare på arbetsmiljöutbildningar för skyddsombud. Så jag har ett väldigt varierat jobb där jag får jobba med det jag är mest intresserad av - arbetsmiljö!
Vill absolut jobba med detta resten av livet som det känns nu, nackdelen med att vara förtroendevald är ju just det, att man är vald till sitt jobb 3 år i taget. Så det kan bli så i framtiden att jag kanske söker mig till tjänstemannasidan som arbetsmiljösamordare istället. Då får jag göra ungefär samma sak som nu, fast jag är anställd och inte vald ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är trött på nuvarande jobb. Har inte lyckats ta mig igenom en vidareutbildning (på gymnasienivå) eftersom jag helt saknar... 2
Svar
39
· Visningar
2 550
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
690
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 543
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka