Lillefrun
Trådstartare
Inne på dag 13 i karantän. Idag lyckades jag spela piano två gånger i 5- 10 minuter i sträck för första gången på 2 veckor så nu har jag som mål att när jag känner mig pigg ska jag spela så att jag uppfyller målet att på söndag kunna spela hela Den blomstertid nu kommer med båda händerna på pianot. Det livar upp stämningen lite när jag har något att fokusera på. Sen att det är vissa dagar det inte går alls eller att jag bara klarar 3 minuter får vara ok, jag ska spela det jag orkar och få in hela låten. Har redan gjort framsteg så ser fram emot resultatet
Har inte orkat något alls på 2 veckor men försöker lösa lite korsord men det går väl sisådär med orken men jag försöker iaf så jag inte ska bli helt apatisk
Sen slötittar jag på TV skamligt mycket men vad ska man göra när man bara sitter i soffan
Vad sysslar ni med? Vill ni lära er något nytt? Något mål? Vad fördriver ni tiden med?
Har inte orkat något alls på 2 veckor men försöker lösa lite korsord men det går väl sisådär med orken men jag försöker iaf så jag inte ska bli helt apatisk
Sen slötittar jag på TV skamligt mycket men vad ska man göra när man bara sitter i soffan
Vad sysslar ni med? Vill ni lära er något nytt? Något mål? Vad fördriver ni tiden med?