Vad gör ni med era 2002;or?

Nästan allt jag gör med dom vuxna hästarna :)

Han står stilla på gången både upp bunden och lös (fast ibland hittar man något som man bara måååste smaka på...), borsta över hela kroppen, lyfter hovar och verkar utan problem, pillar i munnen och i öronen, står i boxen med öppen dörr utan att gå ut. Då bara en kula ramlat ner ännu :crazy: är han väldigt van all bli känd och pillad i skapet...

Eftersom han är travare är han under inkörning just nu och det är inga som helst problem! Han är hel lugn både under selning och körning... En underbar häst att jobba med!!! :love: :love:
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 092
Senast: Sesca
·
Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp