Reggnr...där går min gräns, mesig som jag är. Men annars så vill jag veta allt som försegår där inne![]()
På mitt berg kontrolleras alla mystiska fordon som innehar regnummer och inte ger sig till känna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reggnr...där går min gräns, mesig som jag är. Men annars så vill jag veta allt som försegår där inne![]()
Dom har naturligtvis haft återkommande husvisningar för folk med beslutsångest och lång betänketid.Ska vi aldrig få svar vad det handlar om?
Ska vi aldrig få svar vad det handlar om?
Det kanske är ett släktdrag? De för traditionen vidare?Jag får fråga dom nya grannarna över en lättsam sommargrogg om de hittat några konstigheter i kåken. De är dock släkt med nuvarande ägare så det kanske är bäst att bjuda friskt på groggen innan och fråga försiktigt![]()
@Voff Jag tror inte alls det ska säljas utan är bara en maskering i hela grejen b egriper du väl? Du är på gång att bli vilseledd, gå inte på det!!
Du har all anledning att trädgårdsjobba, rasta hundar, spela kubb eller bjuda in oss alla så ordnar vi ett Påskfirande/påsktåg.
Jag är fortfarande nyfiken och frivillig att köra någon slags storhelgståg.
Hmm lägg en lapp " redan sålt till Bukemaffian" någon som hakar på och delar affären med mig sen ska @Voff få något riktigt ordentligt att fundera på
Nästan så du får lägga ut annonsen sen ju, vi kanske kan hitta något och avslöja mysteriet?