Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Du har min välsignelse att sätta upp en dold kamera. :angel:
Ska jag bryta mig in och montera upp den?
På utsidan händer inget. De bara går in genom dörren och....förvinner. Inte ett ljud eller något förens ca 3 timmar senare.

Han kanske har en tidsmaskin där inne eller en portal till en annan värld:down:

Ska jag bryta mig in och montera upp den?
På utsidan händer inget. De bara går in genom dörren och....förvinner. Inte ett ljud eller något förens ca 3 timmar senare.

Han kanske har en tidsmaskin där inne eller en portal till en annan värld:down:

Självklart! Du (vi!) måste ju få veta! :nailbiting:

Men har du ingen kikare?
Behöver ingen. Ser rätt in i hans kök från altanen. Husen ligger bara ca 20 m ifrån varandra. Det är därför jag tycker det är så konstigt att man inget hör el ser av besökarna. Och ytterdörren är intill köksfönstet så ingen kan gå in el ut utan att vi ser eller hör. Inte ens hundarna huffar till.... de är som spöken:nailbiting:

Behöver ingen. Ser rätt in i hans kök från altanen. Husen ligger bara ca 20 m ifrån varandra. Det är därför jag tycker det är så konstigt att man inget hör el ser av besökarna. Och ytterdörren är intill köksfönstet så ingen kan gå in el ut utan att vi ser eller hör. Inte ens hundarna huffar till.... de är som spöken:nailbiting:
Är de inte ens i köket när de är där då?

Knacka på när de är där och be att få låna....socker? Erbjud hundträning? :D

@Blandrastik

Är de inte ens i köket när de är där då?
De tänder inga lampor och med ljust ute så blir det svårt att se in.
När han och frun är här så ser man tydligt att det lyser ovanför duskbänken, men dessa torsdagar är det släckt. Köket verkar inte användas :cautious:

Jag kan intyga att huset ligger precis så nära. :o

Knacka på när de är där och be att få låna....socker? Erbjud hundträning? :D

@Blandrastik
128743646155239065.jpg

Styrelsemöte i en förening.
Bor du på landet? Då är det kanske inom jakt, skog eller nåt som föreningen verkar inom?
Han bor inte på orten utan 8 mil bort. Han har ingen mark och är helt ointresserad av friluftsliv. Han är över lag rätt ointresserad av huset som står och förfaller. Han var inte här alls på 2 år, och nu enbart sporadiskt. Typ en dag el två i månaden med frun.

Dom spelar säkert poker. Pappa och hans polare träffades en gång i veckan mitt på dagen och spelade 2-3 timmar och åt smörgåstårta eller annat färdiglagat. Pensionärer...

Han bor inte på orten utan 8 mil bort. Han har ingen mark och är helt ointresserad av friluftsliv. Han är över lag rätt ointresserad av huset som står och förfaller. Han var inte här alls på 2 år, och nu enbart sporadiskt. Typ en dag el två i månaden med frun.
Ok men då är det styrelsemöte i schackklubben.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 397
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka