Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är du där i morgon bitti kl 6.30 eller är det kvällstider som gäller för dig? Jag passerar ditt stall vid 21.45, mitt inatten, tidig morgon samt 8.00 övriga tider är jag ute på ön.
Använd "Sokatyl"! Världens bästa sårsalva Den innehåller antibiotika/sulfa o det är det som ger effekt. Man lägger ett litet lager över såret som sedan stelnar o blir en skyddande yta. Men såret andas etc o läker under. När det är färdigläkt trillar salvan av. Fiffigt
Det är receptbelagt dock, men du kan ju höra med Rydström lr ngn annan "billig" vet. Hon brukar iaf skriva ut salvan utan prob.
Hästmänniskan
Troligtvis har min häst fått in en fullträff på min kompis hästs bakben igår.
Insidan på bakbenet var täckt av torkat blod, ungefär 10...
Ekonomi & Juridik Det finns lada men måste byggas stallinredning i den. Det finns ytterligare en lada där man skulle kunna hyra ut ställplatser för typ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.