M
mizz
Sv: Vad gör man med kvick drag?
Ja, det går. Men då vill jag poängtera att man gör som Ida_79 skriver, att man verkligen gör allt, även det som verkar ligga utanför ens makt.
Ida_79 skrev:Hej!! Mitt sto fick kronisk bronkit samma år vi köpte henne -97 Hon blev super dålig o höll på o dö för oss.. Hon fick mediciner ventipulmin o vad dom nu alla hette!! Vi flytta henne till ett stall där det var luftigt o högt till tak.. Hon fick endast hösilage,blöte hö i början men de tålde hon inte även om det var blöt!! Hon fick krafft blöt o vitlök!! Hon blev bättre o bättre.. Man ska även inte ha kiss i boxen.. År 2000 blev hon helt frisk nästan. Hon står i utebox på spån, krafft som inte är blött.. Går o rida helt som vanligt har inte hostat på 5 år.. Så visst finns det hopp för din häst!! Ta absolut inte bort hästen om den inte lider ngt fruktansvärt ge hästen ngt år... O se sen.. Pröva allt det gjorde vi o idag är hon absolute symtomfri!! Lycka till
Ja, det går. Men då vill jag poängtera att man gör som Ida_79 skriver, att man verkligen gör allt, även det som verkar ligga utanför ens makt.