@Pontevecchio Om jag skriver om "mina egna erfarenheter" av dig, är det då ok att skriva vad som helst, på helt obefintliga grunder?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu försöker du prata bort din blottade okunskap. Du svarade på ett inlägg som handlade om Warsteiners placering på WBSFHs lista.Nu blev det förvirrat. Jag svarade "topp 10 hingstar". Då syftade jag inte på WBSFH rankningen utan hingstarnas förärvning. Sen fick jag svar om att de har 10000tals avkommor och det förstår jag inte problemet med.
menar du att de vi kallas "avelsmatadorer" har den titeln oförtjänt?
Orkar inte. Om jag skriver om vilka mina egna erfarenheter av dig är (det innefattar tyvärr värre saker än dåligt temperament), skulle du tycka att det var ok?
Du själv märkte/försökte prata bort mina ord, genom att kommentera mitt ordval "misstänkliggöra" t ex.
Jag tycker att det ofta dryftas fantasier och påståenden som gränsar till förtal här på buke. När man påpekar det så blir man ofta påhoppad av en flock bukefalister som är vana att stå oemotsagda. På facebook är folk iaf oftast inte anonyma (vilket gör att de åtminstone skämmer ut sig själva med sina okunniga inlägg, även om de kanske inte förstår det själva).
Självklart var det bra att @Verbena förklarade läget, men tråkigt att det behövdes.