Vad gör vi? Del CXCVIII

Ledig dag
Har sjukt mycket att göra men får se vad jag hinner med.
Har ju snart semester så.
4 arbetsdagar kvar
 
Sambon for I vanlig ordning iväg tidigt för att jobba och istället ta långhelg från imorgon och jag gjorde mig iordning för att åka till stallet och vara ringmaster på årets nationaldagsutställning 😍. Gick att köra, och utrustad med kryckdn och stol i hagen nedanför ridbanan som nu börjar fyllas med hästtransporter 😊. Men vädret?!? Var ju kyligt imorse, kontraster mot de tidigare tillfällena när det varit stekhett just denna dag 😆😊.
 
Idkar rabarbermassaker ⚔️

20240606_101732.jpg
 
Fått hjälp att byta hage till hästarna och de är så fantastiskt vackra när man ser deras glänsande kroppar och muskler när de brallar runt i hagen innan de återgår till att beta igen. 😍

Själv mår jag inget vidare, ringt 1177 igen som tycker jag ska åka till närakuten igen. :( Lagt mig att vila lite, fått i mig lite vätska men vågar inte äta något eller ta medicinen. Har så ont i mage och njurtrakten. Har inte tid med de här dumheterna, har så mycket att göra. :rage: 🥺
 
Alice duger finfint:love1: @Asko

Mvh är alltid noga med att åtminstone kolla första sidan i dessa trådar:D
Känns fel när det blir kattlöst hehe


-

Jag gör inget vettigt. Lyckades gå upp tidigt för att se en film på 11an men somnade om sista halvtimmen så nu har jag mest gjort inget alls hela förmiddagen. Skyller på molnigt, noll inspiration:o
 
Sovit skitdåligt, som väntat. Ont i magen och njurarna, varit upp och kräkts ett par ggr, tvingat i mih lite knäckebröd och mer vätska. Ska kontakta 1177 lite senare om mitt illamående, om det finns något som kan minska det. :crazy:

Ska byta hage till hästarna, har inte hunnit gå igenom den men räknar med att iaf första dygnet kommer de vara fullt upptagna med mat och spring. Jag ska få hjälp att leda de stora, funkar dåligt att leda två vildar med en dålig hand. :meh:
Jag tar Ondansetron mot mitt illamående. riktigt effektivt! Be om att få det utskrivet?
 
Vi fixade till på balkongen idag - lagom till det svala vädret och blåst (vilket innebär att det blåser rejält och kallt på vår balkong - inte skönt...) :meh: . Oh well. Har tvättat och veckohandlat. Nu ska jag träna, sen fortsätta på listan!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 251
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 462
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 722
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp