Trasdocka
Trådstartare
Jo som rubriken lyder så är jag lite nyfiken vad ni andra tjejer gillar att ha för typ av byxor! Och hur du gillar att matcha det. (typ vardagsklädsel). Vore kul med bilder också på klädesplaggen men inget krav såklart- söker lite inspiration helt enkelt!
Själv brukar jag ha tighta jeans och någon kofta/hoodie/skjorta. Jag tycker om tights/strumpbyxor också och vill alltid matcha det med en cardigan i samma modell som denna bild - men då måste jag ju täcka över gylfen med något så då blir det shorts oftast vilket jag inte alltid tycker blir så vackert... Och ett långt linne känns också weird men det kanske är för att jag är ovan?
Så ös på bara om ni orkar! Vore kul Snart är sommaren här
Själv brukar jag ha tighta jeans och någon kofta/hoodie/skjorta. Jag tycker om tights/strumpbyxor också och vill alltid matcha det med en cardigan i samma modell som denna bild - men då måste jag ju täcka över gylfen med något så då blir det shorts oftast vilket jag inte alltid tycker blir så vackert... Och ett långt linne känns också weird men det kanske är för att jag är ovan?
Så ös på bara om ni orkar! Vore kul Snart är sommaren här