vad ger ni kissarna till jul?

tindra

Trådstartare
ja, det är ju inte bara vi människor som ska skämmas bort och gotta oss, så vad serveras på kissarnas julbord? :D

Sv: vad ger ni kissarna till jul?

åhh såna där älskade vår gammla kisse :D

mina fick tonfisk för det älskar de.. men tydligen inte just idag för de hart inte rört den.. :rofl:

kanske har skämt bort dem för mycket med såna portionspåsar senaste tiden..

det fick mina små nu med . det var lite mer populärt idag :)

nej det låter inte som det går nån nöd på dina missar :D de är ju lättbehagade när det passar dem :)

min katt Kenzo fick ett snöre med mus och en boll han va ganska nöjd tror jag!!!

ahhh leksaker ja! mina har iof 375 bollar och möss och saker..:p

Mina katter är tråkiga, de äter inget annat än kattmat, så jag kan inte bjuda dem på något extra gott idag. Och julklapparna - virkade myntamöss - lade de beslag direkt på när de kom med posten för ett par veckor sedan. Hittade ett slaktat kuvert på dörrmattan när jag kom hem den dagen. Dock tyckte de att julgranen var en ovanligt rolig kattleksak, så den får vara deras julklapp helt enkelt. :D

Den överblivna Laxen. Sen smakade de så klart på hundens talrik

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 557
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama