vad ger ni för tillskott?

Min ponny har ätit något pulver som ska vara bra för hovarna (var på extrapris... :o), djävulsklo när hon var konvalecsent (ska vara bra för leder och lite så, ingen expert på örter dock) och nypon när hon sattes igång igen (ska också vara bra för leder, men jag hade det mest hemma i skafferiet). Har köpt i en gårdsbutik där de bara säljer massa örter, men de finns även på nätet. PMa mig om du är intresserad.

Liknande trådar

Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
472
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: Raderad medlem 148240
·
Hundhälsa Min mammas gamla hund har börjat bli stel i lederna på senaste tiden, så jag har försökt att hitta något tillskott att ge honom som hade...
Svar
4
· Visningar
485
Senast: LaMagia
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama