Vad fort det går

Mirre

Trådstartare
Isak har på bara en kort tid (denna månad) lärt sig smacka med tungän, klappa händerna och nu ligger han på golvet och kommer nästan upp på alla fyra:) *stolt*

Snacka om att det går fort, han kom ju igår känns det som haha

Sv: Vad fort det går

Min lillfis kämpar med att resa sig mot allt nu. Han har krypit i två-tre veckor. Men klappa händerna vet han inte ens om att man kan :p

Hehe hur gammal är din?

Däremot har han blivit skitjobbig och mata.
Bara gnäller hela tiden, oavsett vad man ger honom.

Ja det är verkligen helt galet!
När Nikki var 6 månader på dagen, så drog hon sig upp i spjälsängen och stod upp. :eek::eek: Jag blev helt förfärad, hon var ju nyfödd..ehh, tyckte jag.

Nu säger hon "mamma", "pappa", "kakka", "dadda" och "däääh" och jag blir lika förundrad varje gång.
Man förstår inte var tiden tar vägen, och det är så sjukt för innan man fick barn så tyckte man att det lät som en riktig klyscha.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 349
Senast: Googlarn
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 375
Senast: movi
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte