Vad för vagn?

Sarscha

Trådstartare
Har nu äntligen bestämt mig för att köra in min tinker nu i vår. Så har börjat kolla runt lite på olika vagnar:) Men hur ska man veta vad man ska ha? Jag vill ha en vagn som man kan åka iallafall 5st personer i. Då jag har fått förfrågan på att när han är inkörd ev köra bröllop sen har jag en stor familj som gärna vill följa med på åkturer! Så kan ni ge mig olika förslag på vagnar? Gärna bilder.

Sv: Vad för vagn?

Jag hade nog börjat med en rockard/sulky för själva inkörningen. När hästen är väl inkörd hade jag börjat titta efter en större vagn.

Jag letar själv lite efter en större vagn som hela familjen får plats i. Kommer inte köpa något flaxhigt utan det blir nog mer någon form av en flakvagn eller så. Har en liten b ponny :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 810
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 468
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17