Vad för sorts sadel

Sv: Vad för sorts sadel

har just köpt en likadan... det är en double C classic reiner (tror jag den heter)

Okey, vad ligger dom i för pris klass ? Ägaren vill ha 6 000 för den , är det ett vettigt pris ?

Nypriset är ca 12.500kr för den sadeln.
Är den hel och passar dig och hästen så tycker jag att det är ett helt okej pris! :)

Absolut värd dom pengarna om den är i gott skick... den jag köpte var använd 10 gånger. Jag ska ha min till att träna i tills damen vuxit klart. Ska köpa en dyrare sadel till tävling när det är dags för de.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en gammal sadel. Med märkning. Vet inget om den. Men verkar vara helt komplett. Märkning: En krona, o bokstäver O B
Svar
4
· Visningar
661
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Twihard
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden