@beauspirit Vackert tycker jag! Rosorna är ju vita också, det väger väl upp en del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja! Den var SUPERFIN den klänningen och ryggen var helt rubbat cool på den! Gillade den jättemycket men den var alldeles alldeles för kort för mig och när jag beställde en större storlek var den ändå lika kort, men större runt om . Så jag skickade tillbaka, känner mig inte bekväm i att nästan visa rumpan hela tiden. Men ÅH så jag gillade den klänningen i övrigt!Tror det var kring nyår som vi diskuterade klänningar för det var någon som hette något i stil med skater dress och som var cool på ryggen men som du inte visste vilken färg du skulle ha och om den skulle vara för kort. Tror jag iaf
Och ja alltså, jag tänker att du är en sådan person som verkligen kan bära upp coola och annorlunda ryggar på klänningar! Och om ryggen är lite annorlunda så kanske det känns mer uppklätt även om framsidan är rätt enkel Dessutom inbillar jag mig att lufthål på ryggen är bra i sommarvärmen
Men oavsett vad du väljer för klänning kommer du vara så himla fin!
+ @AskoÅh, nu måste du ju visa!
Tycker absolut att den funkar trots att den är mörk Kör på den om du trivs i den och gillar den!http://demandware.edgesuite.net/aag...472_PinkChampagne_432297_002_ProductLarge.jpg
Jag ska vad denna på ett bröllop om två veckor ( på mig når den ner till knäna)
Tkr den är otroligt fin!
Visst borde det gå bra trots den svarta botten? Tycker ju ändå att blommorna dominerar?
+ @Asko
Här är den:
Typ exakt som jag skulle vilja att min brudklänning ska se ut! Haha synd att det inte blir nåt bröllop än på ett par år
Åh vart är den ifrån?+ @Asko
Här är den:
Typ exakt som jag skulle vilja att min brudklänning ska se ut! Haha synd att det inte blir nåt bröllop än på ett par år
Yes, det är samma modell men en längre variant. Samma designer .@niphredil Liknar inte den ryggen på en annan klänning du visade tidigare?
Åh vad du är snäll! Hade varit fint om jag kunnat köpa den nu men jag får helt enkelt hoppas att jag hittar nåt lika perfekt när det är dags.Vad fin klänningen var! förstår att du gillar den tokmycket! Den hade varit sanslöst fin på dig! Så äh, du kan ju köpa den nu och låta den vila tills det är dags för bröllop
Och vad trist att den inte vad bra även i en större storlek utan fortfarande lika kort För den var verkligen cool!
Tack! Vad snällt sagt.Riktigt läcker klänning som skulle passa dig perfekt, och med ett matchande diadem och frisyr skulle du verkligen slå världen med häpnad.
Då kör jag nog på den blommiga på ett av bröllopen om det inte blir för varmt . Och du har nog rätt om kläderna - sambon sa något liknande, dvs att det är väldigt avslappnat men att jag bör ha sjal i kyrkan. Dessutom sa han att den fina klänningen jag ville ha, med väldigt bar rygg, som var slutsåld var alldeles alldeles för vit för att jag skulle kunna ha den. Så jag ska försöka hitta typ vad som helst som inte är för vitt och så helt enkelt ha en sjal med mig.Behöver du glasögon, Niffe? Du HAR midja. Den framträder klart tex när du har den blommiga klänningen. Jag tycker att du kan ha den, utan tvekan. Om den inte blivit urtvättad eller nåt.
Jag har varit på ett par bröllop i Spanien, och folk hade väldigt olika kläder på sig. Dvs damerna, allt från jeans till otroliga kreationer. Herrarna hade svart kostym, utom min partner som hade röd kavaj och var helt omsvärmad av damer i alla åldrar.
Om det är i kyrkan kan du ju skyla dig med en sjal, om ryggen är bar, som du sen tar av dig till festen. Katolska kyrkan är ju strängare på den punkten.
Du upprepar inga förslag . Tack för tipsen!Eftersom jag sitter på tåget och har alldeles för lite att göra har jag också letat fram lite klänningar
Jag har inte kikat på alla länkar som har lagts upp så jag hoppas att jag inte upprepar någonannans förslag.
http://m.hm.com/se/product/30372?article=30372-A#mediaType=FASHION_FRONT
http://m.ellos.se/ellos-collection/...141ll&Nao=61&selArt=365026&pID=428640&page=35
http://m.ellos.se/twist-tango/twist...41ll&Nao=545&selArt=365083&pID=428893&page=27
Visst är den?! Denna finns på Asos men även på deras egna hemsida. Designern heter Jarlo och modellen Siobhan och den finns i både kort och lång version .Åh vart är den ifrån?
My thoughts exactly!@niphredil Aah. Ja den är helt gudomlig! Ja måste nästan köpa den!
Inte lätt alltså! I det här fallet går vi ihop med flera vänner för bröllop nr 1 och min sambo har överhuvudtaget inte antytt att det skulle vara ett alternativ att INTE ta med sig något. För bröllop nr 2 går vi ihop med hans föräldrar så även där har det hela tiden varit självklart att vi ska köpa nåt. Och det verkar som att i bägge fallen förväntas något rätt dyrt.Okej! Vi har haft present med oss närmast som ett exotiskt svenskt inslag. Intressant att det varierar, det har varit hundra gäster på de bröllop jag har varit på, men bara svenskarna har med sig present. Undrar hur man kan veta vad som gäller då?
Ja, otroligt synd. Kanske borde gå på nån annans bröllop istället? Där man inte ger presenter liksom.Men det var ju synd att det argumentet för din klänning inte funkar.