Vad för boots

_Peplis_

Trådstartare
har ni i terrängen?? gummi? flipflap? neoprene. osv?

Alla skriver ju bara New skydd+boots. definiera :p

Sv: Vad för boots

konstläder:) dom e tunnare än neopren, och även smidigare!!

Gummi med en "knöl" i karleden så de inte vrider sig. Kardborrknäppe, hittade inga med annat men de här fungerar bra!

Ingen aning dom är i konstläder och "randiga" med kardborreknäppning dom som jag har just nu, annars brukar det vara sådana där eventboots.

Jag har mjuka skydd som inte skaver från Börjes tror jag... Och några som heter typ global nånting som jag köpt på odal med kardborreknäppning :)

e typ i neoprene tror ja, me konstläder utanpå......inte världens bästa, men snart är dom helt strimlade och då köper jag några bättre.....

Liknande trådar

Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: Marvin
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: ako
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
682
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka